קרניבל רואו עונה 2 לצפייה ישירה והורדה תרגום מובנה / Carnival Row Season 2 Watch Online And Download For Free

 



קרניבל רואו / Carnival Row

שנה - 2019

ז'אנר: מיסתורין, מתח, פנטזיה.

תקציר הסדרה:

קרניבל רואו, סדרה בעולם ויקטוריאני פנטסטי מלא ביצורים מהגרים מיתולוגים שארץ המקור שלהם נכבשו על ידי בן אדם. האוכלוסיה הגדלה הזו מתקשה להתקיים עם בני אדם – נאסר עליהם לחיות, לאהוב או לעוף בחופשיות. אבל גם באפלה, התקווה חיה, כאשר בלש אנושי, Rycroft Philostrate (בלום), ופיה פליטה בשם Vignette Stonemoss (דלווין) מחדשים רומן מסוכן ביניהם למרות חברה שממשיכה להיות לא סובלנית. Vignette שומרת על סוד שמסכן את העולם של Philostrate במהלך אחד התיקים החשובים ביותר שלו: סדרת רציחות עקובות דם שמתכננות לפגוע בשקט של שכונת ה-רואו.


עונה  1   2


תקציר הפרק:

פילו מסתבך במאבק מחתרתי נגד טרולים על טובה חשובה שטרם נחשפה מהראש הראשי פאון, בוז גאידוס (סטיוארט סקדאמור); בעוד ווינייט ושני עורבים שחורים, קיין (ג'יי עלי) ופיידרה (איב פונסונבי), מתגנבים מהשורה כדי לשדוד תרופות מרכבת אספקה.

פרק 1 כאן כאן כאן


תקציר הפרק:

בפרק השני, אנו מקבלים הצצה ראשונה לתנועת השחר החדש המאיימת על הברית. אגרוס (דיוויד גיאסי) כמעט שורד את הוצאתו להורג, ופילו (אורלנדו בלום) נחוש בדעתו לחשוף את השושלת שלו לעולם. במקביל, ווינייט (קארה דלווין) רוצה לעצור אותו בכל מחיר.

פרק 2 כאן כאן כאן


תקציר הפרק:

בבורג, מילוורת'י מצווה לפגוש את ג'ונה והוא מוקף בשומרים. הקנצלר מרגיש שהוא בוגד על כך שהשתתף בהלוויות של הפאה הנרצחת בעוד מילוורת'י מציין שהוא תמיד היה מיודד עם הפאה. ג'ונה שואל אם הוא ידע על העורב השחור שהפריע למשתה והוא מכחיש זאת.

פרק 3 כאן כאן כאן


תקציר הפרק:

פילו יוצא החוצה ורואה את ווינייט שאומרת לו שהוא בחר בצד הלא נכון. הוא אומר שהוא מנסה להימנע מאסון אבל העורב השחור בסופו של דבר רודף אחרי דומבי ודריוס. פילון מצטרף אליהם והם מאבדים את הפה בזמן שדריוס הופך לאיש זאב כדי לעצור אותם. קיין משיג אותם ונלחם בפילו בזמן שדומביי בורח.

פרק 4 כאן כאן כאן


תקציר הפרק:

פרק 5 של קרניבל רואו עונה 2 שכותרתו 'רקקונינג' מתחיל עם פילון לאחר המתקפה של השוטרים על השורה. הוא פונה הביתה, שם מלווה אותו קיין כועס. בזמן שהם נלחמים, פילון אומר שהוא צריך אותו כדי לעזור לויגנט. בינתיים, ווינייט נמצאת במשפט שלה כשהקהל בוער בה.

פרק 5 כאן כאן כאן כאן


תקציר הפרק:

פרק 6 של קרניבל רואו עונה 2, שכותרתו 'חטאים מקוריים', מתחיל כשאגרוס מתעורר במיטה לאחר שהוויכוח שלו עם אימוגן מרגוזה הוא מקום מסוכן. היא אומרת לו שהיא באמת שמחה שם ושהוא ייתן לזה צ'אנס. היא גם מניחה שלאונרה תהרוג אותו אם הוא לא יפסיק להילחם.

פרק 6 כאן כאן כאן כאן


תקציר הפרק:

בבורג, פילו (אורלנדו בלום) ומילוורת'י (סיימון מקבורני) זוממים לעזור לכל פאי להימלט מהגיהנום שאליו הפכה קרנבל רו. בעוד אנו מקבלים סימנים קצרים לפיוס אפשרי בין ווינייט (קארה דלווין) לפילו, התקפת רייבן בתזמון גרוע גורמת נזק נוסף לכל מי בשורה.

פרק 7 כאן כאן כאן כאן


תקציר הפרק:

בעקבות העורב השחור והתקפה של הספארים על הספינה, פילון הרוס מחליט לעזור סוף סוף בחקירה. ווינייט כועסת על בגידתם של העורבים ומחפשת אותם כדי לנסות לעצור את כל מה שהם תכננו.

פרק 8 כאן כאן כאן כאן


תקציר הפרק:

פרק 9 של קרניבל רואו עונה 2 בשם 'קווי קרב' מתחיל עם טורמלין שמתעורר מהסיוט של דריוס. כשהיא מנסה ללכת לנחם אותו, היא נלכדת במראה עם הארוספקס אאויף המת. היא מספרת לה שהמסע שלה רק התחיל ודוחפת את טורמלין בחזרה לעולם האמיתי דרך המראה.

פרק 9 כאן כאן כאן כאן


תקציר הפרק:

פרק 10 של עונה 2 של קרניבל רואו מתחיל את הגמר הזה עם בני האדם כועסים על השורה על הבר הבוער ופיידרה אומרת שזו הייתה התוכנית. ווינייט מבולבל והם הולכים לשחר החדש כדי לגלות את הסיבה. היא מצטלבת עם פילון שרוצה למהר לפרלמנט כדי להזהיר את בני האדם מפני ויר.

פרק 10 כאן כאן כאן כאן

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

להקת זאבים עונה 1 לצפייה ישירה והורדה תרגום מובנה / Wolf Pack Season 1 Watch Online And Download For Free

Teen Wolf The Movie (2023) Watch Online And Download For Free / זאב צעיר הסרט (2023) לצפייה ישירה והורדה תרגום מובנה

ג'יני וג'ורג'יה עונה 1 לצפייה ישירה והורדה תרגום ממובנה / Ginny & Georgia Season 1 Watch Online And Download For Free