ג'יני וג'ורג'יה עונה 1 לצפייה ישירה והורדה תרגום ממובנה / Ginny & Georgia Season 1 Watch Online And Download For Free

 



ג'יני וג'ורג'יה / Ginny & Georgia

שנה - 2021

ז'אנר: דרמה, קומדיה, רומנטיקה.

תקציר הסדרה:

ג'ורג'יה ושני ילדיה, ג'יני ואוסטין, עוברים צפונה בניסיון לפתוח דף חדש, ומגלים שהדרך להתחלה חדשה רצופה מהמורות.


עונה    1    2


סרטים וסדרות

לקבוצה כאן

עוד מבית סרטים וסדרות

לערוץ כאן

לצפייה ישירה

לקבוצה כאן

טריילרים / פרומו לסרטים וסדרות חדשים וישנים עם תרגום מובנה כאן


תקציר הפרק:

פרק 1 של ג'יני וג'ורג'יה מתחיל בבית הספר, עם סקירה מהירה על המערך המשפחתי שלנו. לג'ורג'יה ילדה את ג'יני כשהייתה בת 15 אז באופן טבעי ג'יני ניהלה את שיחת המין כשהייתה רק בת 7. המונולוג הפנימי של ג'יני מופרע על ידי המורה שלה שמגיע לכיתה. מתברר שאביה החורג קני נפטר.

פרק 1 כאן


תקציר הפרק:

פרק 2 של ג'יני וג'ורג'יה מתחיל כשג'ורג'יה מעירה את ג'יני ב-5 בבוקר עם מקרה חירום. יש לה שיער ממש על הסנטר והיא רוצה שג'יני תעזור למרוט אותו.

פרק 2 כאן


תקציר הפרק:

פרק 3 של ג'יני וג'ורג'יה מתחיל כשג'ורג'יה שבורה לחלוטין ונאבקת לגמור את הסוף. היא מאיימת על עורך הדין שלה בטלפון, בטענה שהיא עשויה לעשות משהו שהיא מתחרטת עליו.

פרק 3 כאן


תקציר הפרק:

פרק 4 של ג'יני וג'ורג'יה מתחיל בכך שג'יני טוענת שגברים הם יצורים חזותיים. האמירה הזו באה לידי ביטוי באמצעות האנטר, שנראה כאילו הוא מביט בחברתו ללהקה פדמה.

פרק 4 כאן


תקציר הפרק:

פרק 5 של ג'יני וג'ורג'יה מתחיל כשג'ורג'יה משתמשת באקדח מושתק כדי להרוג ארנב. אחרי שהשליכו אותו לפח, מוזיקה גחמנית עולה כדי לנסות להסוות כמה זה נורא.

פרק 5 כאן


תקציר הפרק:

פרק 6 של ג'יני וג'ורג'יה מתחיל כשג'ורג'יה נקראת למשרד עם סינתיה לאחר שאוסטין דקר את זאק בידו. אוסטין מושעה בעוד הצעתה של סינתיה לטיפול מתקבלת בחיוב על ידי ג'ורג'יה.

פרק 6 כאן


תקציר הפרק:

פרק 7 של ג'יני וג'ורג'יה מתחיל כשג'יני מתמרדת באמה. עם שיער חלק, ג'יני מחניקה חיוך בעקבות ג'ורג'יה שאפתה לה עוגה ושרה יום הולדת שמח. אוסטין מקבל בינתיים חיבוק גדול ותודה על המתנה שלו. כשהיא מזכירה את שמה האמיתי של ג'ורג'יה, ג'ורג'יה דוחפת את העוגה אל פניה של ג'יני.

פרק 7 כאן


תקציר הפרק:

פרק 8 של ג'יני וג'ורג'יה מתחיל עם תחילת מסע הפרסום של סינתיה, משמיע לשון הרע לפול ומעלה את מערכת היחסים שלו עם ג'ורג'יה כטקטיקה מהירה לניקוד נקודות. החדשות על כך מתפשטות ברחבי העיר, למרות שדעתה של ג'יני מוסחת לרגע על ידי פדמה ומרקוס מנהלים ויכוח בחוץ.

פרק 8 כאן


תקציר הפרק:

פרק 9 של ג'יני וג'ורג'יה מתחיל בכך שג'יני מתחרטת על כמה שהיא הייתה רעה למרקוס ושולחת לו הודעות כל הזמן. עם זאת, הוא לא מחזיר הודעה כאשר ג'יני מגלה שמרקוס נמצא בבית חולים זקוק לסריקת סי-איי-טי לאחר התאונה שלו. כשהיא מביטה מהחלון, היא רואה את מרקוס חוזר הביתה.

פרק 9 כאן


תקציר הפרק:

פרק 10 של ג'יני וג'ורג'יה מתחיל בכך שג'ורג'יה מודה שהיא לא גאה במעשיה (רצח, מום, שקר, מניפולציות, רמאות וכו') אבל טוענת שהיא תעשה הכל שוב כדי להגן על ילדיה. בכל מקרה, נראה שהזמן של ג'יני עם קבוצת אם-איי-אן הגיע לסיומו בעקבות בגידה בהאנטר ושומר על מרקוס בסוד. כשהיא מנסה לדבר עם הבנות בבית הספר, הן פשוט מתרחקות. ג'יני מנסה לדבר גם עם האנטר, אבל השיעור שלה מתחיל וג'יני מתפרצת מיד כשהמורה שלה זורק בדרכה צהלת גזענות מפוקפקת.

פרק 10 כאן

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

להקת זאבים עונה 1 לצפייה ישירה והורדה תרגום מובנה / Wolf Pack Season 1 Watch Online And Download For Free

Teen Wolf The Movie (2023) Watch Online And Download For Free / זאב צעיר הסרט (2023) לצפייה ישירה והורדה תרגום מובנה