קרניבל רואו עונה 1 לצפייה ישירה והורדה תרגום מובנה / Carnival Row Season 1 Watch Online And Download For Free

 



קרניבל רואו / Carnival Row

שנה - 2019

ז'אנר: מיסתורין, מתח, פנטזיה.

תקציר הסדרה:

קרניבל רואו, סדרה בעולם ויקטוריאני פנטסטי מלא ביצורים מהגרים מיתולוגים שארץ המקור שלהם נכבשו על ידי בן אדם. האוכלוסיה הגדלה הזו מתקשה להתקיים עם בני אדם – נאסר עליהם לחיות, לאהוב או לעוף בחופשיות. אבל גם באפלה, התקווה חיה, כאשר בלש אנושי, Rycroft Philostrate (בלום), ופיה פליטה בשם ווינייט סטורמס (דלווין) מחדשים רומן מסוכן ביניהם למרות חברה שממשיכה להיות לא סובלנית. Vignette שומרת על סוד שמסכן את העולם של Philostrate במהלך אחד התיקים החשובים ביותר שלו: סדרת רציחות עקובות דם שמתכננות לפגוע בשקט של שכונת ה-רואו.

עונה  1   2


תקציר הפרק:

פרק 1 של קרניבל רואו מתחיל עם פרולוג קצר המראה לנו את מולדתו של הפא, שנחרבה על ידי אומות אנושיות לוחמות. זה גרם בהכרח ל-פאי להיתפס תחת השלטון הרודני של הברית - גיהנום שהם רוצים להימלט ממנו. בעודנו חותכים לפעולה בזמן אמת, קבוצה של פיות מנסה נואשות לברוח מבני אדם כשהן רודפות אחריהם, יורה בעיוורון לעבר הפא. מועד מקצה הצוק, ווינייט עולה על סיפונה של ספינה. למרבה הצער, הישרדותה קצרת מועד כשהספינה שוקעת והפיה שלנו אבדה איתה לכאורה.

פרק 1 כאן


תקציר הפרק:

פילון חוקר רצח של פאה מסתורית; טורמלין מציג את ווינייט לקבוצה חדשה של פיות; אימוג'ן מנסה להסיר את אגראוס מהשכונה; ג'ונה נעלם.

פרק 2 כאן


תקציר הפרק:

פרק 3 של קרניבל רואו לוקח אותנו אחורה בזמן להרי טיראן, עם חיילים צועדים על מקלט פיות וריקרופט משקיף מבשר רעות על ההרים שלפנינו. בדממה של הכפר המושלג הם רוכבים למעלה ומכריזים על עצמם כבורגנים ואומרים לפאה שהם באים בשלום. פאה חמורת סבר מחווה אל השמים בזמן שמאות רוחות קרובות נושרות ארצה. כשהם מסכימים לאפשר לחיילים מקלט, כולם נושמים לרווחה בעוד ריקרופט יוצא לבד. כאן הוא פוגש את ווינייט והיא מאיימת עליו בסכין כשהוא נקלע לספרייה.

פרק 3 כאן


תקציר הפרק:

פרק 4 של קרניבל רואו מתחיל עם ריקרופט שנקרא לזירת פשע אחר - הפעם המנהל שפוגש במוות מזעזע דומה. בעקבות הרמזים, ריקרופט ראש מתחת לאדמה שם הוא נתקל פנים אל פנים עם יצור מפלצתי.

פרק 4 כאן


תקציר הפרק:

בעקבות מופע בובות תוסס, פרק 5 של קרניבל רואו מתחיל כשמוירה ניגשת למאסטר הבובות ואומרת לו שהיא אוהבת את המופע. עם זאת, השוטר ניגש זמן קצר לאחר מכן ודורש לראות את המסמכים שלו. לרוע המזל, אין לו רישיון ובמקום זאת, הוא מובא לתחנת המשטרה, שם רייקרופט אומר למשטרה שלשני הקורבנות הוסר הכבד שלהם. לא משנה אם זה היה פאק שעשה את הנתיחה או לא, מישהו רצה למותם של שני האנשים ונראה שמי שזה לא היה, עלול לעשות את זה שוב.

פרק 5 כאן


תקציר הפרק:

קרניבל רואו עונה 1 פרק 6 מסתיים כשפורטיה נקמה בפילון; היא אומרת למשטרה שהוא חצי פאה ושאשלינג הייתה אמו. המשטרה מחברת את הנקודות ומגיעה למסקנה שהוא עומד מאחורי הרציחות.

פרק 6 כאן


תקציר הפרק:

נלכד ונזרק בתאים העכורים בתחנה, בפרק 7 של קרניבל רואו רואים את ריקרופט כלוא עם גברים שכוונים לפגוע בו. עם זאת, הוא מצליח להדוף אותם, מספיק שהמשטרה תחזור ותגיד לו לעזוב את התא ולעבור לזה ששוכן את הפאה. כאן הוא נתקל בווינייט ששואלת אותו מה הוא עושה בתוך התא.

פרק 7 כאן


תקציר הפרק:

כשהמתח עולה בקרניבל רואו, פילון חייב להתעמת עם החושך בהתגלמותו והן עם הרוע השולט בה; ווינייט מלקט את הטבע האמיתי של הבורג; אימוג'ן עושה בחירה שהיא לא יכולה לקחת בחזרה; הסודות של ברייקספיר תופסים אותו.

פרק 8 כאן

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

להקת זאבים עונה 1 לצפייה ישירה והורדה תרגום מובנה / Wolf Pack Season 1 Watch Online And Download For Free

Teen Wolf The Movie (2023) Watch Online And Download For Free / זאב צעיר הסרט (2023) לצפייה ישירה והורדה תרגום מובנה

ג'יני וג'ורג'יה עונה 1 לצפייה ישירה והורדה תרגום ממובנה / Ginny & Georgia Season 1 Watch Online And Download For Free