בתולת ים | סירנה עונה 2 לצפייה ישירה והורדה תרגום מובנה / Siren Season 2 Watch Online And Download For Free

 





 







בתולת ים / סירנה / Siren


שנה – 2018


ז'אנר: דרמה, פנטזיה.


תקציר הסדרה:

העירה האובססיבית לבתולות ים מוכת תדהמה כאשר בחורה מסתורית מופיעה ומתחילה לחולל מהומות. כשהדברים נותרו על הכף בעונה שעברה בעקבות מותה הטראגי של אחותו של רן, סירן חוזרת לעונה שנייה שמבטיחה יותר אקשן של בתולת ים והרבה יותר דרמה מבעבר. יש כאן מסר בסיסי גם על הגנה על האוקיינוס ​​שלנו, שאינו עדין במיוחד, אך הוא בכל זאת מסר חשוב כך שהכללתו אינה פוגעת בסיפור. חלק מההתפתחויות העלילה הגדולות בעונה שעברה מטופלים גם הם וכל זה מגיע לשיאו בגמר שמשאיר את הדברים פתוחים לרווחה קדימה.


עונה   1   2   3


תקציר הפרק:

כשהדברים נותרו על הכף בעונה שעברה בעקבות מותה הטראגי של אחותו של רן, סירן חוזרת לעונה שנייה שמבטיחה יותר אקשן של בתולת ים והרבה יותר דרמה מבעבר.  יש כאן מסר בסיסי גם על הגנה על האוקיינוס ​​שלנו, שאינו עדין במיוחד, אך הוא בכל זאת מסר חשוב כך שהכללתו אינה פוגעת בסיפור.  חלק מההתפתחויות העלילה הגדולות בעונה שעברה מטופלים גם הם וכל זה מגיע לשיאו בגמר שמשאיר את הדברים פתוחים לרווחה קדימה.

פרק 1 כאן


תקציר הפרק:

לאחר החשיפה הגדולה בסוף הפרק של שבוע שעבר, סירנה חוזרת  להרבה יותר דרמטית של פעולה של בתולת הים כשהדברים מתחילים להשתלב בקונפליקט שלפנינו.  כאשר הקבוצה החדשה של בנות הים מתחילה לצאת החוצה בעצמה, מתחים מתבשלים בין קבוצות אנושיות שונות, ומבטיחות להתפוצץ בצורה דרמטית בהמשך הקו.

פרק 2 כאן


תקציר הפרק:

לוהטת מהפרק הסוער של השבוע שעבר, סירן חוזרת לעוד נתח פעולה של בתולת הים כשהמאבק על הדומיננטיות נמשך. כשהכוח של רין הולך ופוחת ובנות הים נאבקות לשמור על החזית האנושית שלהן, הפרק השלישי הזה רואה את החלקים נכנסים למקומם לקראת הדרמה שתבוא. אנחנו רואים גם את המאבק על המנהיגות מגיע לכאן ולכאן, ובצורה כזו או אחרת, הסכסוך הזה מוסדר.

פרק 3 כאן


תקציר הפרק:

אנחנו חוזרים השבוע לסירנה עם פרק שנראה שיסלול את הדרך לתפיסת הדרמה הגדולה של העונה. כשרין משקיעה במלואה בניסיון לשלב את בתולות הים החדשות בחברה וזנדר מתחזה לבעיה מסוימת בהמשך, סירן נראית מוכנה למחצית השנייה הנפיצה של העונה שלה אם הפרק הזה יהיה משהו שצריך ללכת לפיו.

פרק 4 כאן


תקציר הפרק:

פרק 5 לאחר מספר פרקים של פעולה דרמטית של בתולת ים, סירנה מאטה השבוע את הקצב לתרגיל בניית אופי ומבט קצר קדימה על מה שעתיד לבוא בדרמת הנעורים הזו.  בעוד שהנושא סביב זיהום האוקיינוסים ממשיך להיות הנקודה השולטת ברוב הנושאים של הסדרה הזו, אלו יחסי האופי המסובכים והמתפתחים שבאמת בולטים כאן.

פרק 5 כאן


תקציר הפרק:

פרק 6 אנחנו חוזרים לסירנה השבוע עם מבט על הנשורת של מעשיהם של מאדי ורין.  כשהמתח מתחיל לרתוח וכל החלקים נעים לעבר קרב שיא אחרון אחד במהלך סיום אמצע העונה, דרמת הנעורים הזו מגבירה את הקצב והמתח כדי לספק את אחד הפרקים הדרמטיים ביותר של העונה עד כה.

פרק 6 כאן


תקציר הפרק:

פרק 7 לאחר הגילוי המזעזע של השבוע שעבר בסוף הפרק, אנחנו חוזרים לבריסטול קוב כדי למצוא את מאדי ובן נואשים לגבש מזימה לעצור את חברת הנפט. תוך כדי התלבטות לגבי הצעד הבא שלהם, מתגלה במהירות שהגופה היא למעשה אביו של קסנדר שנהרג בעונה שעברה בים. זה בהכרח מביא את הפד לעיר ואיתו, שלל שלם של בעיות.

פרק 7 כאן


תקציר הפרק:

פרק 8 לאחר שבועות של הצטברות, סירן חוזרת לסיום אמצע העונה הדרמטי שבטוח ישאיר את המעריצים מחכים במתח לחזרה של התוכנית ביולי.  בעוד בתולות הים ובני האדם שמים את הנגיעה האחרונה בתוכניתם, הפרק הזה עוסק כולו במשימה שעל הפרק.

פרק 8 כאן


תקציר הפרק:

פרק 9 כשחזרה השבוע אחרי כמה חודשים בחופשה, סירן ממשיכה בדיוק מהמקום שבו הפסיקה במהלך סיום אמצע העונה הדרמטי.  כשאסדת הנפט מושעה לעת עתה והסירה של קסנדר שטופה בלהבות, אנו חוזרים אל בן מתרוצץ כדי להציל את קסנדר מהאש.  משתעל ומתפרץ, הוא מצליח לגרור אותו למקום מבטחים בעוד בתולות הים נפרדות מסרג' לאחר מותו המצער.  רוב הפרק מכאן מתמודד עם בני האדם מעל הים ובהתמודדות עם הנשורת של מעשיהם.

פרק 9 כאן


תקציר הפרק:

פרק 10 איליין פאונל מבקשת טיפול מהניסוי הרפואי של הצבא באמצעות תאי בתולת ים, אך ההליך אינו מגיע ללא תופעות לוואי לבתולות הים;  הלן וריק לומדים יותר על הסטטוס ההיברידי וההיסטוריה שלהם בבריסטול קוב.

פרק 10 כאן


תקציר הפרק:

פרק 11 לסכם.  בן ומדי מנסים לאתר את רין ביער ומחליטים להזעיק את ניקול לעזרה.  ניקול פותחת בפני קסנדר מדוע היא הצטרפה לצבא.  מאדי מוצאת את רין ביער והיא שרה את שיר הצפירה שלה שמחזיר את רין.

פרק 11 כאן


תקציר הפרק:

פרק 12 הלן (רנה אוון) מחפשת מידע על שנת 1962. היא מגלה את השריפה בקוטג' במה שהוא כיום נכס פאונל נחקר כאפשרות להצתה / רצח.  סוד אפל מסתתר שם.  היא הולכת ישירות לטד (דיוויד קוביט), ושואלת אם הוא יודע משהו.

פרק 12 כאן


תקציר הפרק:

הכתב סאטון מוצא מידע חדש בחיפושיו שמוביל אותו להאמין באפשרות של בתולות ים, בת' לוקחת את לוי לביתה, ורן לומדת את האמת על אבות בנס בסירנה עונה 2 פרק 13,

פרק 13 כאן


תקציר הפרק:

פרק 14 רן חוזר לארץ לאחר טיול לא מוצלח במים כדי להזדווג.  הלן מתעמתת עם טד על כך שאמה וסבתו מנהלות שיחות פרטיות ומקבלת צוהר חדש לגמרי לעולמה של אמה.

פרק 14 כאן


תקציר הפרק:

פרק 15 בן וזנדר מתמודדים עם גילוי מזעזע על כריס והקשר שלו לצבא;  הלן ומדי מבקשות בחוסר רצון עזרה מהכלאיים כאשר איום ההכחדה מתנשא על בנות הים.

פרק 15 כאן


תקציר הפרק:

קטסטרופה משתחררת בעולם שבו בנות ים וכלאיים נחשפו כשהצבא עובד קשה כדי ללכוד כמה שיותר, אוסף אותם בעשרות וזורק אותם למחנות ריכוז בסירנה עונה 2 פרק 16, "סדר עולמי חדש.”

פרק 16 כאן








תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

להקת זאבים עונה 1 לצפייה ישירה והורדה תרגום מובנה / Wolf Pack Season 1 Watch Online And Download For Free

Teen Wolf The Movie (2023) Watch Online And Download For Free / זאב צעיר הסרט (2023) לצפייה ישירה והורדה תרגום מובנה

ג'יני וג'ורג'יה עונה 1 לצפייה ישירה והורדה תרגום ממובנה / Ginny & Georgia Season 1 Watch Online And Download For Free