בתולת ים | סירנה עונה 3 לצפייה ישירה והורדה תרגום מובנה / Siren Season 3 Watch Online And Download For Free


 












בתולת ים / סירנה / Siren


שנה – 2018


ז'אנר: דרמה, פנטזיה.


תקציר הסדרה:

עיירה האובססיבית לבתולות ים מוכת תדהמה כאשר בחורה מסתורית מופיעה ומתחילה לחולל מהומות.


עונה   1   2   3


תקציר הפרק:

פרק 1 הפרק מתחיל עם אישה צעירה שעולה למטוס לבושה בתלבושת של דיילת.  היא אומרת שהיא נשלחה על ידי מבצעים.  מסתבר שהיא לא נועדה להיות על המטוס אבל לפני שהטייסים יכולים לעשות משהו, היא הורגת אותם.  לאחר מכן היא צונחת החוצה מהמטוס, ומשאירה את הנוסעים למות.

פרק 1 כאן


תקציר הפרק:

פרק 2 כאשר מתגלה עוד מוות מסתורי בבריסטול קוב, רן חושד בטיה;  מאדי מתיידדת עם היכרות חדשה בסיאטל;  הלן מזהירה את הכלאיים של צרות;  קסנדר מתחיל להתאמן;  טד חוזר על העבר.

פרק 2 כאן


תקציר הפרק:

פרק 3 מלחמה מגיעה.  טיה מבקשת להחזיר את המנהיגות של השבט שלה, ולאחד את כל בנות הים של העולם נגד בני אדם.  רין היא מכשול, אבל טיה הראתה את היכולת שלה, גם במים וגם ביבשה.

פרק 3 כאן


תקציר הפרק:

פרק 4 בן ומדי עוזרים לרין להדריך את הפונדקאית שלה בלידה מסכנת חיים;  הלן וזנדר מוסרים גופה היברידית לבת' בחווה;  קסנדר עומד בפני סכנה בים הפתוח במהלך נסיעה יחד עם סיירת המים בריסטול קוב.

פרק 4 כאן


תקציר הפרק:

פרק 5 במים, השבט של טיה תוקף את זה של רין.  בפעם השנייה, טיה מאלצת את קתרינה להצטרף לשבט (הדם) החוקי שלה והפעם, היא מסכימה.  קאמי נשלח חזרה לארץ (בכוונה ללא פגע) עם חדשות על הקרב שנוצר, ועל ההפסדים שלהם, והודעה ש-רין חייבת להצטרף לטיה או להיהרג.

פרק 5 כאן


תקציר הפרק:

פרק 6 עלילת "האי" - רין מגלה מקלט של בתולות ים פצועות שנמלטו מההשתלטות האלימה של טיה (טיפאני לונסדייל).  בן וזנדר נקלעים לקרב עם החיילים של טיה. מאדי מאכילה את רוב בחצאי אמיתות כדי להבטיח את שיקול דעתו. טד חוקר את השושלת המשפחתית שלו.

פרק 6 כאן


תקציר הפרק:

פרק 7 רן, בן ומדי חייבים לגייס בני ברית חדשים במאבק נגד טיה, הלן מחפשת תשובות כשהיא רדופה על ידי רוחה של דונה;  טיה משיגה כלי נשק מסוכנים שהיא מתכננת להשתמש במאבקה;  קסנדר מתקשה לתקן עם אנני.

פרק 7 כאן


תקציר הפרק:

סירנה עונה 3 פרק 8
 הברית של רין עם השבט של רוב מגיעה בזמן המושלם עבור סירנה. טיה צוברת צבא, ועוצמת קולם העצומה יכולה להפיל את האנושות על ברכיה.  אבל טיה אולי לא הייתה צריכה לטרוח.  בזמן שהיא הייתה שבויה ברוסיה, הם לקחו ממנה את השיר שלה, ועכשיו הם מצאו דרך לעשות אותו לנשק. כשטיה שומעת על תקיפה קולית בטרניפול, אוקראינה, היא חוזרת אל שוביה כדי להשיב את קולה.

פרק 8 כאן


תקציר הפרק:

פרק 9 טיה משחררת מתקפה קטלנית על בריסטול קוב;  רן, בן ומדי מתחרים נגד הזמן כדי למצוא תרופה למחלתו המסתורית של קסנדר, תוך שהם צופים את הצעד הבא של טיה;  התינוקת הופ חוזרת לארץ כדי להתחבר מחדש עם רין.

פרק 9 כאן


תקציר הפרק:

פרק 10 במאמץ להציל את הופ, רן ובן מתעמתים עם טיה בקרב תת-ימי בין שבטי בנות הים;  מאדי ורוב עובדים כדי למצוא תרופה לזנדר בזמן שהלן והכלאיים עוזרים להחזיר את הסדר על כנו; טד נאבק לקבל את המציאות של בן.

פרק 10 כאן







תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

להקת זאבים עונה 1 לצפייה ישירה והורדה תרגום מובנה / Wolf Pack Season 1 Watch Online And Download For Free

Teen Wolf The Movie (2023) Watch Online And Download For Free / זאב צעיר הסרט (2023) לצפייה ישירה והורדה תרגום מובנה

ג'יני וג'ורג'יה עונה 1 לצפייה ישירה והורדה תרגום ממובנה / Ginny & Georgia Season 1 Watch Online And Download For Free