בתולת ים | סירנה עונה 1 לצפייה ישירה והורדה תרגום מובנה / Siren Season 1 Watch Online And Download For Free

 













בתולת ים / סירנה / Siren


שנה – 2018


ז'אנר: דרמה, פנטזיה.


תקציר הסדרה:

עיירה האובססיבית לבתולות ים מוכת תדהמה כאשר בחורה מסתורית מופיעה ומתחילה לחולל מהומות.


עונה   1   2   3


תקציר הפרק:

אנחנו מתחילים במיצר ברינג. סירה וצוותה חווים גלים עזים במהלך קצת סערה. הם מצליחים לגרור מטען של דגים. אבל משהו אחר נמצא בתפיסה שלהם; משהו מסוכן. זה פצע את אחד הגברים קשות לפני שהוא חומק.
 הגברים ממתינים לפינוי רפואי. בינתיים, גברים חמושים מופיעים כדי לראות מה הם "תפסו". הם לוקחים את איש הצוות הפצוע, והם מרגיעים את היצור שמוריד אותו למקום אחר.

פרק 1  כאן


תקציר הפרק:

על הסירה, בן (אלכס רו) עוצר מחבריו הדייגים הוותיקים לירות על רין (אלין פאוול) במים. זה גורם להם לחשוד. הוא רק רוצה "להגן עליו". בתור ביולוג ימי זה לא בדיוק מפתיע. ואז הם שומעים קולות של בתולת ים זועקת. לפתע, בן צולל פנימה. הוא מוצא מכשיר בתחתית הסירה שפולט את הקול. ככל הנראה אחד מ"מכשירי הניטור המדעיים" הרבים הצפים באוקיינוס. ממש צירוף מקרים. אולי הצבא מנסה למשוך יותר מהיצורים.

פרק 2  כאן


תקציר הפרק:

בסירנה עונה 1 פרק 3, בן ומדי מבלים את היום בראיונות ובצילומים של האינטראקציות שלהם עם רין. התוכנית הזו מדליקה אותם כאשר הקשר של רן עם שניהם מסתיים בכך שהיא ישנה איתם במיטה למשך הלילה.

פרק 3 כאן


תקציר הפרק:

במתחם הצבאי, המדענים עדיין מנסים לחלץ עוד די-אן-איי מבת הים (Sibongile Mlambo). בינתיים, כריס (צ'אד רוק) נכנס ויוצא מההכרה, שומע את המהומה המתרחשת לאחר הפעלת אזעקה. צרחות ואנשים רצים לכל עבר. חיילים עם רובים פרוסים. כריס נתקל באישה, שנראית באופן חשוד כמו בת הים; למעט עם רגליים. השניים בורחים מהמתקן, נכנסים למכונית ודרך השערים. במקביל, קסנדר (איאן ורדן) וקלווין (קרטיס לום) מסיימים את ביתה של האחות, ומנסים למצוא מובילים על חברם.

 בבית, בן (אלכס רו) ומדי (פולה אוונס-אקינגבולה) מתרגלים לכך שריין (אלין פאוול) בסביבה. היא לא לגמרי מותאמת לחיים ביבשה, בנוסף היא הופכת לקשקשים. למרות שהיא ביבשה כמה ימים, וזה לא רע כמו קודם. אולי היא מתרגלת לזה. בן ומדי צריכים לצאת ולפגוש את קסנדר בבית האחות, אז הם צריכים לאחסן את רין במקום כלשהו. אין ספק שהמקום של הלן (רנה אוון) הוא הטוב ביותר.

פרק 4 כאן


תקציר הפרק:

במהלך סירנה עונה 1 פרק 5, בן חופר יותר בעסק המשפחתי שלו ולמאדי יש יומיים כאוטיים. בינתיים, רן חוזרת, אבל ההפלגה לא ממש חלקה לה ולאחותה, במיוחד כשהן לא יכולות לחזור חזרה לים לזמן מה כדי שיוכלו להישאר בטוחים.

פרק 5 כאן


תקציר הפרק:

כשבן ומדי מגיעים לגאלה להתרמה של אמו, אורח בלתי צפוי מופיע ומציע לשים קץ לדיג היתר שמאיים על חייהן של בנות הים בבריסטול קוב.

פרק 6 כאן


תקציר הפרק:

מאדי ממהרת להציל את רן לאחר שהיא נלקחת לחקירה; בן וזנדר חוזרים לים העמוק כדי לחפש תשובות, רק כדי לפגוש אורח לא קרוא.

פרק 7 כאן


תקציר הפרק:

בריסטול קוב מתאבל על אובדן, מה שגורם לרין לחוות רגש אנושי חדש.

פרק 8 כאן


תקציר הפרק:

דונה עולה לחוף עם שני חברים נוספים מהמושבה שלה כדי להחזיר את רן הביתה; כאשר בתולות הים שוב מתחילות לזרוע הרס ברחבי העיר, דייל מנסה לשים לזה סוף אחת ולתמיד.

פרק 9 כאן


תקציר הפרק:

שירת הצפירה הקסומה אוחזת בבן ודקר; דייל חייב לענות על הפשע המתגבר בבריסטול קוב.

פרק 10 כאן







תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

להקת זאבים עונה 1 לצפייה ישירה והורדה תרגום מובנה / Wolf Pack Season 1 Watch Online And Download For Free

Teen Wolf The Movie (2023) Watch Online And Download For Free / זאב צעיר הסרט (2023) לצפייה ישירה והורדה תרגום מובנה

ג'יני וג'ורג'יה עונה 1 לצפייה ישירה והורדה תרגום ממובנה / Ginny & Georgia Season 1 Watch Online And Download For Free