נזירה לוחמת עונה 2 לצפייה ישירה והורדה תרגום מובנה / Warrior Nun Season 2 Watch Online And Download For Free

 












נזירה לוחמת / Warrior Nun


שנה – 2020


ז'אנר: דרמה, מיסתורין, פנטזיה, פעולה.


תקציר הסדרה:

יתומה שמתעוררת בחדר מתים מגלה שיש לה כוחות-על, ושעכשיו היא נושאת ההילה בכת סודית של נזירות ציידות שדים.

גם ביאטריס נמצאת שם, וקודמה למנהלת. היא מודאגת מהשמועות של אדריאל ואומרת לאווה לשמור על קור רוח ולהיות דיסקרטי. מה שהיא ממש לא בסצנה הבאה כשאווה דוחפת גבר מושיט עלוני אדריאל החוצה היישר אל השולחן, תוך כדי שהוא עף באוויר.

אווה מאשימה את עצמה, מאמינה שהיא נתנה לעצמה להיות מניפולציות על ידי וינסנט ונחושה לתקן את זה. וזה אומר לא לשבת בצד ולסובב את האגודלים.


עונה   1   2


תקציר הפרק:

פרק 1 של נזירה לוחמת עונה 2 לא מבזבז זמן ממשי מאיפה שהפסקנו. הנה, זמן העימות! ובכן לא. במקום זאת, אנו קופצים קדימה כעבור חודשיים. אווה נמצאת בשוויץ, שוכבת ועובדת בבר. שמועות רבות - אפילו כאן - שאדריאל מתחיל לצמוח בפופולריות והישגיו המלאכיים עושים את הסיבוב.

פרק 1 כאן


תקציר הפרק:

פרק 2 של נזירה לוחמת עונה 2 מתחיל עם לילית מתנשפת ונושמת בכבדות. כשהיא עוברת על כל הגופים חסרי החיים שעשתה עבודה מהירה בפסק זמן האחרון, היא מתכוננת לגל הבא של חיילים שיגיע.

פרק 2 כאן


תקציר הפרק:

פרק 3 של נזירה לוחמת עונה 2 מתחיל עם אווה וביאטריס שהגיעו למדריד. למרות גורל העולם על הקו, אווה רוצה לצאת לטיולים. כמובן, נדרשת מילה חמורה מביאטריס כדי לתקן אותה.

פרק 3 כאן


תקציר הפרק:

פרק 4 של נזירה לוחמת עונה 2 מתחיל כשכולם עוזבים את המוזיאון. וינסנט מחזיקה ברשותו אווה מופקעת, והוא נושא אותה החוצה והרחיק, לרחוב נטוש. שם, אווה מתעוררת. וינסנט מזהיר אותה שהעימות האחרון שלה עם אדריאל לא הולך טוב. למעשה, הוא מסיק שזה יסתיים במותה. "דחה את זה כל עוד אתה יכול." הוא אומר, "אני אתפלל בשבילך."

פרק 4 כאן


תקציר הפרק:

פרק 5 של נזירה לוחמת עונה 2 מתחיל באדריאל שהודה שהוא היה מאוהב ב-אריאלה. כשהגיע לראשונה לכדור הארץ לפני כל אותן שנים, הוא בנה מקדש הפוך עמוק מתחת לאדמה. הוא רצה להשתמש בכנסייה כדי להביא לאנשים כוח ואמת חדשים - האמת שלו.

פרק 5 כאן


תקציר הפרק:

פרק 6 של נזירה לוחמת עונה 2 מתחיל בעבר עם גילוי גדול. מסתבר שאמא סופריון בעצם נשאה את ההילה בעצמה במשך שלושה חודשים לפני שהיא הועברה הלאה. יהירה ובטוחה בעצמה יתרה, היא התעלמה מאחותה ונכנסה להציל חבורת בני ערובה, תוך שימוש בהילה כדי לבצע עבודה מהירה של החיילים שעומדים בדרכה.

פרק 6 כאן


תקציר הפרק:

פרק 7 של נזירה לוחמת עונה 2 מתחיל איתנו ממש בעובי האקשן. לילית ואווה בסופו של דבר נלחמות, כשהמגיפה האחרונה - שמש ששורפת את כל הלא-מאמינים - משמשת מכשול נורא במיוחד שצריך להתגבר עליו. לרוע המזל, הקרב מסתיים רע עבור הגיבורה שלנו, כשאווה נדקרה בחזה.

פרק 7 כאן


תקציר הפרק:

פרק 8 של נזירה לוחמת מתחיל את הגמר הזה עם תחילת הסוף. אווה נכנסת לממלכה האחרת, בתקווה לעצור את הטאראסקים כשהם מתקרבים אליה. עם זאת, מגיעה יצור ערכי ועוצר אותם. המונולוג הפנימי של אווה חוזר כשהיא מבינה שהיצורים האלה הם למעשה שומרי סף עבור ריה, שמופיעה לפניה.

פרק 8 כאן

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

להקת זאבים עונה 1 לצפייה ישירה והורדה תרגום מובנה / Wolf Pack Season 1 Watch Online And Download For Free

Teen Wolf The Movie (2023) Watch Online And Download For Free / זאב צעיר הסרט (2023) לצפייה ישירה והורדה תרגום מובנה

ג'יני וג'ורג'יה עונה 1 לצפייה ישירה והורדה תרגום ממובנה / Ginny & Georgia Season 1 Watch Online And Download For Free