ג'יני וג'ורג'יה עונה 2 לצפייה ישירה והורדה תרגום ממובנה / Ginny & Georgia Season 2 Watch Online And Download For Free

 



ג'יני וג'ורג'יה / Ginny & Georgia

שנה - 2021

ז'אנר: דרמה, קומדיה, רומנטיקה.

תקציר הסדרה:

עונה 2 מתחילה כשג'יני (אנטוניה ג'נטרי) ואוסטין (דיזל לה טורקה) נשארים עם אביה של ג'יני, ציון (נתן מיטשל), לאחר שג'יני נודע כי אמה היא גם רוצחת. בלי לדעת איך להתמודד עם נטל הידע העצום הזה, ג'יני עושה כמיטב יכולתה לנווט בעולם סביבה וביחסים שלה עם ג'ורג'יה (בריאן האוי). אבל אף אחד לא רואה את הטוויסט האחרון הזה מגיע, אז הנה הסיכום הרשמי של ג'יני וג'ורג'יה. ג'ורג'יה ושני ילדיה, ג'יני ואוסטין, עוברים צפונה בניסיון לפתוח דף חדש, ומגלים שהדרך להתחלה חדשה רצופה מהמורות.


עונה    1    2


סרטים וסדרות

לקבוצה כאן

עוד מבית סרטים וסדרות

לערוץ כאן

לצפייה ישירה

לקבוצה כאן

טריילרים / פרומו לסרטים וסדרות חדשים וישנים עם תרגום מובנה כאן


תקציר הפרק:

הפרק מתחיל בכך שג'יני ואוסטין מתארחים בבית אביה ציון. לג'יני יש סיוט שבו היא רואה את אמה מנסה להרוג אותה. כשהיא מתעוררת מהסיוט, ג'יני בטוחה שהיא לא רוצה לחזור לבית אמה עד שתקבל ממנה כמה תשובות.

פרק 1 כאן


תקציר הפרק:

ג'יני חזרה לבית הספר, וג'ורג'יה חזרה לעבודה. ג'יני מוכנה לחזור לבית הספר, שם היא יודעת שהיא תישנא על ידי הכנופיה אליה הייתה הכי קרובה. היא מודיעה למרקוס שהיא מודאגת מהחזרה, אבל אין לה ברירה אלא להצטרף לבית הספר לאחר שבועיים של הפסקה עצמית.

פרק 2 כאן


תקציר הפרק:

היא הרגישה מבודדת מבני גילה ומעולם לא הייתה לה חווית נוער נורמלית. בטיפול, ג'יני מקבלת מחברת לכתוב את רגשותיה וגומייה שתסיח את דעתה כאשר היא מקבלת דחף לפגוע בעצמה. המטפל רוצה שהיא תזהה את הטריגרים שלה ומבקש ממנה לסמוך על התהליך.

פרק 3 כאן


תקציר הפרק:

ג'יני אומרת למקסין שהיא רוצה התנצלות כי היא פגעה בה. ג'יני חומקת שהיא אוהבת את מרקוס, מה שמרכך את הטון של מקסין. מקסין לבסוף מתנצלת, וג'ורג'יה מציעה את ביתה כמקום למסיבה שלה. פול וג'ורג'יה מחליטים לאכול ארוחה במסעדת ג'ו כדי לחגוג שפול נכנס לגור.

פרק 4 כאן


תקציר הפרק:

מקס, אבי, נורה וג'יני חזרו להיות ביחד בבית הספר, והם מאושרים מתמיד. מקס מתרגלת לעובדה שאחיה יוצא עם החבר הכי טוב שלה. ג'יני, לעומת זאת, שמחה כפליים בשביל מרקוס כי עכשיו כשהם רשמיים, היא יכולה להיות גם ליד החברים שלה.

פרק 5 כאן


תקציר הפרק:

עונה 2 פרק 6 נפתח ומודיע שזה חג המולד. ג'יני מספרת איך היא תמיד אהבה את חג המולד, גם כשמשפחתה הייתה ענייה. ג'ורג'יה עדיין נסערת מהשיר של ג'יני; בתה קראה לה מפלצת. לאחר מכן, ג'ורג'יה ופול צריכים להתכונן להתמזגות משפחותיהם לקראת חג המולד.

פרק 6 כאן


תקציר הפרק:

אחרי חג מולד מרגש, עונה 2 פרק 7 נפתח עם ג'יני וג'ורג'יה מנשנשים אוכל וצופים בסרטים האהובים עליהם. הם לא עזבו את הספה כבר ימים. ג'יני לומדת שמרקוס חזר, אז ג'ורג'יה נותנת לה את המרחב ללכת לראות אותו. זמן הספה שלהם נגמר.

פרק 7 כאן


תקציר הפרק:

סינתיה עדיין דואגת לבעלה, שנמצא בתרדמת, קו עלילה שהתעלם ממנו בעונה 2. היא מדברת איתו, מביעה איך היא רוצה להזדקן איתו. מרקוס שיכור מגיע למסעדה של ג'ו אחרי שהיא סגורה, אז ג'ו מגישה לו מים כדי לעזור לו להתפכח.

פרק 8 כאן


תקציר הפרק:

ג'ורג'יה חוזרת הביתה עם אוסטין. ג'ו בא לפגוש את ג'ורג'יה. היא מתעמתת איתו בשאלה מה הוא עושה בכך שהיא שוכבת עם סינתיה, שעוברת טלטלה רגשית. היא אומרת לו שהוא טועה לעשות זאת ומבקשת ממנו להפסיק את זה כדי לחסוך לסינטיה צרות.

פרק 9 כאן


תקציר הפרק:

לאחר כל ההפגנות שקרו בפרק האחרון של "ג'יני וג'ורג'יה", מוטב לג'ורג'יה לסדר את הדברים הפעם במקום לברוח. אם היא תחליט לברוח, האם ג'יני ואוסטין ילוו אותה הפעם? הפרק האחרון כיסה הכל, מבריאות נפשית להתעללות פיזית ועד התעללות רגשית, והצורך לתקשר על כל האמור לעיל. האם ג'ורג'יה תאזר סוף סוף את האומץ להודיע לפול על גיל ועל מניעיו?

פרק 10 כאן

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

להקת זאבים עונה 1 לצפייה ישירה והורדה תרגום מובנה / Wolf Pack Season 1 Watch Online And Download For Free

Teen Wolf The Movie (2023) Watch Online And Download For Free / זאב צעיר הסרט (2023) לצפייה ישירה והורדה תרגום מובנה

ג'יני וג'ורג'יה עונה 1 לצפייה ישירה והורדה תרגום ממובנה / Ginny & Georgia Season 1 Watch Online And Download For Free