נזירה לוחמת עונה 1 לצפייה ישירה והורדה תרגום מובנה / Warrior Nun Season 1 Watch Online And Download For Free

 












נזירה לוחמת / Warrior Nun


שנה – 2020


ז'אנר: דרמה, מיסתורין, פנטזיה, פעולה.


תקציר הסדרה:

יתומה שמתעוררת בחדר מתים מגלה שיש לה כוחות-על, ושעכשיו היא נושאת ההילה בכת סודית של נזירות ציידות שדים.


עונה   1   2


תקציר הפרק:

הנזירה הלוחמת פרק 1 מתחיל בצורה די לא צפויה: המספרת של הסיפור, הגיבורה הראשית אווה סילבה (אלבה בפטיסטה), מתה. הקול שלה מדבר על איך שהיא תמיד מפנטזת להסתכל מלמעלה על הגוף שלה ולהסתכל על עצמה כנערה נורמלית במקום הפריקית שתמיד הייתה.
פרק 1 כאן


תקציר הפרק:

מרי והצוות מנסים להרוג את הטארסק, אבל הכדורים שלהם לא פוגעים בו. אווה תופסת את מגן הדיוויניום ופוגעת בטארסק, דוחפת אותו בחזרה לגיהנום. הצוות תוהה מדוע הטארסק הפסיק לתקוף. האב וינסנט מנסה לדבר עם אווה, אבל היא רק רוצה לעזוב.
פרק 2 כאן


תקציר הפרק:

סאלוויוס רוצה למצוא את אווה כדי ללמוד על הקשר שלה למגן הדיוויניום. הם ראו את המגן מגיב לאווה ברגע שנכנסה למעבדה. האב וינסנט אומר לקרדינל שאווה עוברת כעת הכשרה במסגרת המסדר. הקרדינל דורטי נותן לאב וינסנט הזדמנות אחת גם לו וגם לאווה.

פרק 3 כאן


תקציר הפרק:

אמא סופריון לוקחת את הצד של הקרדינל דורטי. דורטי אומר לאמא סופריון לשכנע את האב וינסנט שהם צריכים לנקוט בפעולה מהירה בעניין ההילה לפני שה-או-סי-אס יופסק.

פרק 4 כאן


תקציר הפרק:

בעוד מרי מנסה להדוף את השד, לילית מנסה לנצל את ההזדמנות כדי להרוג את אווה, אבל הטארסק משפד אותה באכזריות. כשהיא מתה, היא אומרת לאווה להרים את החרב, והיא, המנוהלת על ידי בעל ההילה, מספיקה כדי לגרש את הטארסק בחזרה לגיהנום - יחד עם לילית.

פרק 5 כאן


תקציר הפרק:

הנזירה הלוחמת פרק 6 מתחיל כשאווה נעדרת, שנראתה לאחרונה עוברת דרך חומה באימה וייסורים לאחר שהרגה שד. רובה הציד מרי נותרה מסתובבת ברחובות ומחפשת אותה, והיא מגייסת אמן רחוב כדי לשרטט את דמותה של אווה כדי שתוכל להראות אותה בפני המקומיים.

פרק 6 כאן


תקציר הפרק:

הנזירה הלוחמת פרק 7 נפתח במשמרת ללילית שנפטרה היקרה, בהשתתפות כל האחיות. קמילה חוששת שאולי היא נמצאת בגיהנום במקום גן עדן מאז שהטרסק לקח אותה, אבל זו לא שאלה שמישהו יודע את התשובה עליה. מרי עדיין מתעקשת שאווה תחזור, במוקדם או במאוחר.

פרק 7 כאן


תקציר הפרק:

ביאטריס עוזרת לאווה להתאמן כדי לשלוט בכוחותיה באופן מלא בזמן שקמילה לומדת את היומן של שאנון. מרי והאב וינסנט מדברים עם כריסטיאן, אבל כריסטיאן אינו יודע היכן נמצא קברו של אדריאל. הוא מספר לאב וינסנט על מפה עתיקה של הנקרופוליס מתחת לעיר הוותיקן, אך היא נגנבה לפני שנים.

פרק 8 כאן


תקציר הפרק:

בארמון השליחים, מרי מתנתקת, מוכנה "להביא את הרעש", בעוד אווה, ביאטריס והאב וינסנט נכנסים לנקרופוליס על מנת לחדור לקבר. בינתיים, הדחויים מתחמשים בנשק דויניום הורג את אווה ואמא סופריון ממשיכה להסתובב בעורפל.

פרק 9 כאן


תקציר הפרק:

ה-או-סי-אס מסוגל לחלץ את אווה מהקבר בדיוק כשידו של אדריאל דוחפת דרך ההריסות שמתחתן הוא לכוד. דורטי, כאפיפיור, פונה לקהל ורואה את הפיצוץ ממש לפני שהוא מתעמת עם אמא סופריון, שמתעקשת שהאפיפיור הזה יהיה הקצר ביותר בהיסטוריה.

פרק 10 כאן




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

להקת זאבים עונה 1 לצפייה ישירה והורדה תרגום מובנה / Wolf Pack Season 1 Watch Online And Download For Free

Teen Wolf The Movie (2023) Watch Online And Download For Free / זאב צעיר הסרט (2023) לצפייה ישירה והורדה תרגום מובנה

ג'יני וג'ורג'יה עונה 1 לצפייה ישירה והורדה תרגום ממובנה / Ginny & Georgia Season 1 Watch Online And Download For Free