האחרונים מבינינו עונה 1 לצפייה ישירה והורדה תרגום מובנה / The Last of Us Season 1 Watch Online And Download For Free

 



האחרונים מבינינו / The Last of Us

שנה - 2023

ז'אנר: דרמה, הרפתקאות, פעולה.

תקציר הסדרה:

דרמה פוסט-אפוקליפטית, עיבוד עתיר תקציב של HBO לאחד ממשחקי הפלייסטיישן המצליחים בעולם. עלילת הסדרה דומה לעלילת המשחק ועוקבת אחר מבריח (פדרו פסקאל, "המנדלוריאן", "משקלו הבלתי נסבל של כישרון ענק")המתמודד עם טראומה אישית, שצריך להוביל נערה צעירה בשם אלי ברחבי ארצות הברית הפוסט אפוקליפטית. אלי עשויה להיות המפתח לתרופה למגפה אבל הדרך אל החופש תהיה רצופה במכשולים וסכנות.


עונה   1     2


סרטים וסדרות

לקבוצה כאן

עוד מבית סרטים וסדרות

לערוץ כאן

לצפייה ישירה

לקבוצה כאן

טריילרים / פרומו לסרטים וסדרות חדשים וישנים עם תרגום מובנה כאן


תקציר הפרק:

פרק 1 של האחרונים מבינינו מתחיל בנאום על התפרצויות ויראליות ומגיפות בשנות ה-60. האיום הגדול ביותר הוא לא חיידקים, ולפי הרופא הזה מדובר בפטריות. זה נאום מאיר עיניים, כזה שדן בעצם ב-Ophiocordyceps camponoti-floridani (נסה להגיד את זה מהר 10 פעמים). העיקר הוא שפטרייה זו יכולה להפוך את המארח שלה לבובה כאשר אמן הבובות (הפטרייה עצמה) מושך בחוטים ושולט במארח שלה. זה סיכוי מפחיד... וכזה שמהווה את הבסיס לסיפור שלנו.

פרק 1 כאן כאן כאן




תקציר הפרק:

פרק 2 של האחרונים מבינינו מתחיל באינדונזיה 2003. הרשויות מופיעות ולוקחות אישה. זהו איבו רטנה, פרופסור למיקולוגיה שבמקרה עובד באוניברסיטה הסמוכה. הם זקוקים לעזרתה כדי לנסות ולהילחם במה שקורה עם הזיהום. היא הובאה למעבדה והראתה דגימה של קורדיספס.

פרק 2 כאן כאן כאן




תקציר הפרק:

פרק 3 של האחרונים מבינינו מתחיל 10 מייל מערבית לבוסטון. אלי וג'ואל סוגרים את המטרה שלהם אבל בזמן שג'ואל נותן לאלי את הז'קט שלה, הוא עדיין לא סלח לה על מה שקרה לטס. אלי קוראת לו ואומרת לג'ואל לא להאשים אותה במשהו שהוא לא באשמתה. היא מעולם לא ביקשה שיוציאו אותה מהעיר.

פרק 3 כאן כאן כאן




תקציר הפרק:

פרק 4 של האחרונים מבינינו מתחיל עם אלי בשירותים לבדה, משחקת עם האקדח שמצאה. היא לוחצת על ההדק, מעמיסה ופורקת אותו, לפני שהיא חוזרת לראות את ג'ואל. הזוג נמצא בתחנת משאית נטושה וג'ואל ממלא את הדלק מוכן לתנועה. יש ביניהם כמה קטעים קטנים ונחמדים של התלוצצות, כשאלי קוראת את משחקי המילים שלה מהקומיקס שמצאה מוקדם יותר בסדרה.

פרק 4 כאן כאן כאן



תקציר הפרק:

פרק 5 של האחרונים מבינינו מתחיל איתנו בעבר, כאשר קנזס סיטי מתפרקת לכאוס ולהתפרעות לאחר ההתפרצות. הם מצמידים שוטרים בצוואר, מה שגרם לצבא להתגלגל פנימה עם כוח אש נוסף. בין הניצולים נמנים הנרי וסם, שמורידים את הראש ומנסים לשרוד.

פרק 5 כאן כאן כאן


תקציר הפרק:

פרק 6 של האחרונים מבינינו מקצץ שלושה חודשים קדימה. ג'ואל מחזיק זוג באיומי אקדח ושואל את מקום הימצאו של אחיו טומי. גם אלי מופיעה, מתעלמת מהפקודות של ג'ואל להתרחק, ולומדת שהשביל ממערב לנהר מלא במוות ומשהו שעלול להיות הרבה יותר גרוע מהנדבקים. ג'ואל נוטה להאמין להם אבל משהו לא בסדר. הוא לופת את חזהו ומתאמץ להסדיר את נשימתו לרגע לפני שהוא לוחץ.

פרק 6 כאן כאן כאן


תקציר הפרק:

פרק 7 של האחרונים מבינינו מתחיל עם שובל דם המוביל היישר לתוך בית נטוש. ג'ואל לא במצב טוב אבל הוא משכנע את אלי לעזוב. אלי לא עושה דבר כזה, מכסה אותו במעיל ויוצאת למעלה כדי לתפוס כמה אספקה.

פרק 7 כאן כאן כאן


תקציר הפרק:

פרק 8 של האחרונים מבינינו מתחיל עם היכרות עם כת דתית מתכנסת יחד בעיירה קפואה ונטושה. מולם עומד דיוויד, שאומר לילדה דומעת שהאדמה קשה מכדי לקבור את אביה שנפטר והם יצטרכו לחכות עד האביב לפני שהם יעשו זאת.

פרק 8 כאן כאן כאן


תקציר הפרק:

פרק 9 של האחרונים מבינינו מתחיל עם אמא של אלי ממהרת לבית נטוש, נואשת לישועה. היא בהריון כבד והמים שלה נשברים כשהיא מטפסת במעלה המדרגות. עם סכין ביד, מתרחש מראה נדיר - נגוע! לא ראינו אחד כזה זמן מה! בכל מקרה, אנה מצליחה להרוג את הנגועה במקביל ללידה, אבל למרבה הצער, היא שרוטה בסכסוך שלאחר מכן, כלומר היא הולכת להסתובב.

פרק 9 כאן כאן כאן



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

להקת זאבים עונה 1 לצפייה ישירה והורדה תרגום מובנה / Wolf Pack Season 1 Watch Online And Download For Free

Teen Wolf The Movie (2023) Watch Online And Download For Free / זאב צעיר הסרט (2023) לצפייה ישירה והורדה תרגום מובנה

ג'יני וג'ורג'יה עונה 1 לצפייה ישירה והורדה תרגום ממובנה / Ginny & Georgia Season 1 Watch Online And Download For Free